אלינה עמנואל

אלינה עמנואל

נעים להכיר , אלינה עמנואל - מנהלת חשבונות וחשבת שכר בכירה , מוסמכת ע"י משרד העבודה ולשכת רו"ח בישראל .
נעים להכיר , אלינה עמנואל - מנהלת חשבונות וחשבת שכר בכירה , מוסמכת ע"י משרד העבודה ולשכת רו"ח בישראל .

בעלת ותק של 25 שנה בשני המקצועות , בעלת ידע ונסיון בתחומי הנהלת חשבונות לעצמאים , חברות , עמותות , יהלומנים 
וכן ידע נרחב בדיני עבודה , זכויות העובדים ומעסיקים , עדכוני חקיקה , ביטוח פנסיוני ויתר הנושאים בתחום העסקת עובדים.
בנוסף , בונה ומנהלת תקציבים ותזרימים לחברות , עצמאים ומשפחות ועוזרת לכם להתנהל נכון מול הבנקים וחברות האשראי .

בעלת רשיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים , המעשיר את הידע שלי בחוקים נוספים כגון :
דיני חוזים , חוק הגנת הצרכן , מיסוי מקרקעין , חוק העונשין , הוצאה לפועל , ירושה וכו'.

רכשתי את הידע התיאורטי והמעשי תוך כדי עבודה אצל מעסיקים בתחומים שונים ומגוונים ולמידה בלתי פוסקת בתחומים שעניינו אותי .

עבדתי וצמחתי בחברת רדיוס - ניהול ואחזקת מבנים בע"מ , בא.ת.חולון (פרוייקטים: "יריד כחול-לבן", "מרכז היוצר" , "בית בש-פל" , לב אופיר" ועוד..)
בנוסף להקמת מחלקת הנה"ח וחשבות שכר , רכשתי נסיון בנהיול ותפעול עובדים , קשר עם יזמים , מתווכים , אנשי פרסום 
רוכשים פוטנציאלים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הנדל"ן . 
לאחר מכן , חשבת שכר ומנהלת חשבונות ראשית בחברת בת של חברת ביטוח "מקפת" , קידום למנהלת כספים במהלך העבודה .
קשר עם חברות הביטוח , חישובי עמלות המגיעות לסוכנות ועמלות המגיעות לסוכנים ועובדי טלמרקטינג , מרכזי רווח , תזרים מזומנים וכו'.

הקדשתי 5 שנים לעבודה במשרד רו"ח ע"מ להחשף לתיקי עצמאים , חברות בע"מ קטנות וגדולות , בעלות היקף כספי ופעילות שונים, ביניהן : 
חברות סטארט-אפ , פרסום , השקעות , חברות מסחריות , עמותות , מלכ"ר ויהלומנים .
ביצעתי חישובי שכר למאות עובדים : חודשיים , שעתיים , עובדים זרים , מרצים ופרילנסרים אחרים .

בשנים האחרונות הועסקתי כמנהלת חשבונות עצמאית במוזיאון העיצוב
מוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס http://www.cartoon.org.il/
וכחשבת שכר לכ-200 עובדים , שחלקם עובדי עירייה וחלקם עובדי חברה בת-עירונית במדיטק חולון 
במסגרת התפקיד ניהלתי תזרים מזומנים בש"ח ובמט"ח, הכנת החומר למאזן רבעוני ושנתי לביקורת רו"ח חיצוני ,ניהול מלאי ורכוש קבוע , ניהול תרומות בש"ח ובמט"ח , ניהול קופות המוזיאונים ,דוחות נסיעה לחו"ל , התנהלות ברמה יום-יומית מול חברות האשראי והבנקים , שידורי מע"מ מקוונים - PCN874 , תוך כדי איחוד עוסקים , דיווחים על ניכוי מס במקור מלקוחות ולספקים - טופס 856.

בנוסף , ביצעתי חישובי תמלוגים לשחקנים ויוצרים . הקמתי , פיתחתי ותחזקתי ספריית הסכמי עבודה לכל עובד ועובד , בשיתוף עם היועץ המשפטי , לעובדים שעתיים , חודשיים , גלובליים , הסכמים של עובדים קבועים / זמניים / לתקופת העסקה מוגבלת מראש .
נתתי מענה מקצועי ומהיר בנושאי שכר שונים לכל עובד / מנהל מחלקה / סמנכ"ל ומנכ"ל , אליו הייתי כפופה ישירות .

בתפקיד האחרון כשכירה - מנהלת כספים במשרד עו"ד שרקון ,בן עמי , אשר ושות'  https://www.cbalaw.co.il/
בניתי ממשקים ודוחות רבים בתוכנת נוכחות , הנה"ח ושכר בנוסף לעבודתי השוטפת ותמיכה למחלקת דיני עבודה בכל הקשור 
בישום הוראות החוק בחישובי שכר לעובדים .

כיום אני רוצה לחלוק את הידע והנסיון שצברתי איתכם ולטובתכם , לקוחות היקרים שלי . אז מלאו את פרטיכם בדף קשר ונתחיל לעבוד :-)
Share by: